IKEA – rodzina (nowego typu) przy stole

IKEA jest jedną z pierwszych firm, która adresowała swoje reklamy do homoseksualistów i biseksualistów. Pierwsza taka kampania miała miejsce w 1994 roku.

Od kilku lat również w Polsce w kampaniach firma umieszcza zdjęcia pary homoseksualnych jako jeden z typów rodziny.  W katalogach można  wyczytać “Życie rodzinnie się zmienia… Witamy w nowych czasach”.

Obok Absolut, Pepsi, Thomson, Lloyds TSB i The Co-operative, IKEA jest firmą najczęściej wykorzystującą motyw homoseksualny w reklamie. (źródło)

Zysk grupy IKEA (dane za 2009 rok) wyniósł 2,5 mld euro.

żródło

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s